1. W chwili doręczenia paczki zobowiązani są Państwo sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zobowiązani są Państwo zgłosić ten fakt kurierowi i niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem www.makromass.pl. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę przesyłki i kuriera.
  2. Dbamy o to, aby fotografie na stronie www.makromass.pl prezentowały towar dokładnie taki, jaki Państwo otrzymają po dokonaniu zakupu. W niektórych przypadkach mogą Państwo zaobserwować różnice, niebędące podstawą reklamacji, wynikające z następujących powodów – różnica pojemności. Ze względu na to, że produkty o różnej pojemności mogą mieć załączone zdjęcie produktu o jednej pojemności, kształt i proporcje opakowań mogą nie zgadzać się. Ze względu na częste zmiany szaty graficznej produktów, może zdarzyć się, że fotografia będzie się różniła od otrzymanego produktu. Dotyczy to tylko i wyłącznie szaty graficznej. Natomiast skład oraz wielkość opakowania muszą pozostawać identyczne. Staramy się, aby kolory zdjęć były jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych, jednakże mogą czasem wystąpić różnice odcieni.
  3. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym (dlatego prosimy podać dokładny numer konta). Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Rezygnację należy złożyć na piśmie. Produkt należy odesłać z oświadczeniem i dowodem zakupu (paragon, faktura VAT) na adres: Profi Sport Nutrition, ul. Głogowska 35B, 45-315 Opole.

    Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem!